- 2025-01-29 22:11:00 ԴՕԿ կուսակցության հիմնադիր Վարդան Ղուկասյանի հայտարարությունից հետո որոշ արվեստագետներ չեն ցանկացել որ նա այցելի իրենց տուն
- 2025-01-29 16:02:00Նիկոլ Փաշինյանին հաջողվել է փակել մտավորականության բերանը. ե՞րբ ոգին կհաղթի նյութին
- 2025-01-25 23:08:00Նիկոլ Փաշինյանն ուրանում է Հայոց Ցեղասպանությունը
- 2025-01-25 22:27:00Նիկոլ Փաշինյանը լատենտ, բայց ուլտիմատիվ պահանջ է ներկայացնում Սփյուռքին
- 2025-01-21 13:47:00 Ո՞ւմ, ինչո՞ւ և ի՞նչ հիմքով է հետախուզում Արթուր Վանեցյանը
- 2025-01-20 19:01:00Ժաննա Անդրեասյանը նոր Սովե՞տ է կառուցում, թե՞ գցում է «Արևմտյան Ադրբեջանի» հիմքերը
- 2022-01-23 00:07:00Նարեկ Մալյանի կինն՝ ընդդեմ ամուսնու. սկանդալային ցուցմունք՝ Քննչական կոմիտեում
Հիացմունքով, հիշողությունների խորը ցավով,կսկիծով դիտեցի պրոդյուսեր Մանվել Սարիբեկյանի ու նկարահանող խմբի «ՓՐԿՈՒԹՅԱՆ ՔԱՐՏԵԶ» ֆիլմը; ՈՒ հիմա ոչ այն է՝ զարմանքով, ոչ այն է՝ զայրույթով ու հիասթափությամբ, չեմ կարողանում ընկալել, թե ինչու ցեղասպանության թեմայով՝ իր տեսակի մեջ միակը, որպես ԴՈԿՈՒՄԵՆՏ, որը մեկ անգամ ևս փաստում, ներկայացնում է հայոց ցեղասպանությունը, այն էլ ոչ մեր, այլ՝ օտարազգի ներկայացուցիչների կողմից, առանց որևէ ավելորդությունների փաստա-գեղարվեստական այս ֆիլմը, շրջելով Եվրոպայում, արժանանալով բազմաթիվ Եվրոպացի պրոֆեսիոնալների բարձր գնահատանքին, ստվերում է մնում հայրենիքում։
Այնինչ՝ Երևանում շռնդալի արշավում են, հիացական բացականչությունների, ծափահարությունների այսօր արժանանում «Քարե դար»ու այս կարգի հա-հա, հի-հի- ներով ուղեկցվող , միջակ սցենարներով, փողոցի ժարգոնային խոսակցություններով համեմված «ֆիլմերը», որոնք ո՛չ մտածելու, ո՛չ խորհելու, ո՛չ դաստիարակչական ու հայրենասիրական զգացումներ ունենալու «նեղություն» չեն տալիս հանդիսատեսին; Եվ այսօր ժողովուրդն էլ դարձել է այդ «մեծ պահանջարկի» գերին, ու հատկապես երեխաների ու երիտասարդների մոտ, սկսել է դրան համապատասխան ճաշակ ձևավորվել;
Այնինչ՝ «ՓՐԿՈՒԹՅԱՆ ՔԱՐՏԵԶԸ»-ը պետք է ցուցադրվի հանրապետության բոլոր դպրոցներում ու ԲՈՒՀԵՐ-ում, ամեն հայ ընտանիք, հայ մարդ պետք է իմանա ցեղասպանության հետ կապված ֆիլմում եղած փաստերը, մանրամասներն ու ինֆորմացիան, ինչը շատ քչերը գիտեն։ Ինչու՞ մենք բոլորս գիտենք Մայր Թերեզայի մասին, որին նույնիսկ մի քանիսը վերջերս ոգևորված հայուհի հռչակեցին, բայց շատ քչերս գիտենք 20-րդ դարասկզբին, հենց տեղահանության ու կոտորածների ընթացքում, Եվրոպայի տարբեր երկրներից՝ Նորվեգիայից, Շվեդիայից, Դանիայից, Էստոնիայից, թողած իրենց բարեկեցիկ կյանքը, Արևմտյան Հայաստան մեկնած այն հինգ երիտասարդ միսիոներուհիների մասին, որոնք հաղթահարելով դաժան, անմարդկային դժվարություններ, թուրքական յաթաղանից փրկվել են հարյուր- հազարավոր հայ երեխաներ ու կանայք, միսիոներուհիներ, որոնց կյանքի նպատակը, մինչ ի մահ, դարձավ՝ օգնել անհայրենիք մնացած, սոված, հիվանդ, մահվան շեմին հայտնված հայ մարդկանց;Ավելին, այս ֆիլմը պետք է տեղ գտնի նաև մեր ուսումնական ծրագրերում։
Իսկ ի՞նչ է կատարվում իրականում։ Իրականում Հայաստանում այսօր շատ քչերն են տեղյակ ֆիլմից, քանի որ ֆինանսի բացակայության պատճառով, չի ապահովվել համապատասխան գովազդը, ֆիլմի կրկնօրինակների պատվիրումն ու իրացումը, էլ չեմ խոսում ֆիլմը անգլերենով թարգմանելու, աշխարհին ներկայացնելու հնարավորության մասին; Այդ բոլորը ոչ ոքի չի հետաքրքրում, քանի որ չկա պետական սրտացավություն, հետաքրքրություն, գրագետ մոտեցում կինո արտադրությանը, հիմնականում ինչի հետևանքով էլ Հայաստանում չկա համապատասխան կինո շուկա։ Ռուսաստանի կինո օրենքում , կինո արտադրությանը տարեկան հինգ տոկոս արտոնյալ վարկ տրամադրելու մասին հատուկ որոշում կա, նման որոշում կա նաև նախկին Սովետ Միության էլի այլ նախկին հանրապետություններում, արտասահմանյան երկրներում, իսկ մեզ մոտ ծիծաղ կարող է առաջացնել, երբ որևէ մեկը, կինո նկարահանման վարկ ստանալու համար դիմի որևէ բանկի։ Պատասխանը մեկը կլինի՝ կինոն եկամտաբեր բիզնես չէ։
Նույն մոտեցումն ունեն նաև հայաստանյան մեծահարուստները, որոնք պատկերացում անգամ չունեն, թե ինչ ասել է կինո շուկան կամ դրսի շուկա, միջազգային փառատոններ և այլն։ Այսպիսով, հայաստանյան կինո արտադրանքը մնացել է Երևանի ընդամենը մի քանի կինո դահլիճների հույսին, կինոթատրոնի տնօրենի որոշման հույսին՝ կցանկանա՞ նա գնել ու ցուցադրել այդ ֆիլմը, թե՞ կգտնի, որ հանդիսատեսին այն անհետաքրքիր է, ու մեղմ ժպիտով կմերժի գնել։
Այսքանից բխում է, որ այսօր հայաստանյան կինո ոլորտում պարտադիր են բարեփոխումները, որ Կառավարությունը, հատկապես Մշակույթի նախարարությունը, վերջապես իր ուշադրությանն արժանացնի հանրապետությունում բացարձակ դատարկ մնացած այս ոլորտը և այն վերահսկվի պետության կողմից։
Մելանյա Պետրոսյանց
Ճիշտ աշխատող ուժայինների պարագայում նման խայտառակության ականատես հնարավոր կլինե՞ր դառնալ ուղիղ Հայաստանի կենտրոնում
Աբազյանը մոլորեցնող պատասխան է հրապարակում.Վարդան Ղուկասյան
Անահիտ Ավանեսյանի տգեղ խաբսը. Փաշինյանը բարոյալքում է սեփական ենթականերին
ԴՕԿ կուսակցության հիմնադիր Վարդան Ղուկասյանի հայտարարությունից հետո որոշ արվեստագետներ չեն ցանկացել որ նա այցելի իրենց տուն
Ազատվելով թուրքական գործակալներից՝ հայ-ֆրանսիական հարաբերությունները կզարգանան նոր մակարդակի․ Վարդան Ղուկասյանը՝ Դըկոտինիին
Նիկոլ Փաշինյանին հաջողվել է փակել մտավորականության բերանը. ե՞րբ ոգին կհաղթի նյութին
Իշխանությունը «Կարգին Հայկոյից» վտա՞նգ է զգում, թե՞ պայմանավորված խաղ է ընթանում
Սասուն Միքայլեյյանը պղծում է Վազգեն Սարգսյանի հիշատակը
«...եթե սրանք Ծիծեռնակաբերդում ընդունակ են նման ստոր քայլերի դիմել, ապա իրենցից ամեն ինչ սպասելի է». Հայկ Դեմոյան
Նիկոլ Փաշինյանը պոկ չի գալիս Արարատից և վերջ. ինչի՞ դիմաց է նա դա անում
Թրամփը հրամանագիր է ստորագրել, որով սահմանափակվում է ծննդյան իրավունքով ԱՄՆ քաղաքացիության տրամադրումը
Նիկոլ Փաշինյանն ուրանում է Հայոց Ցեղասպանությունը
Նիկոլ Փաշինյանը լատենտ, բայց ուլտիմատիվ պահանջ է ներկայացնում Սփյուռքին
Եթե ՄԻՊ-ն ուզում է դաշտը մաքրել ատելության խոսքից, ապա պետք է սկսի իշխանություններից
40 բարձր պաշտոնյաներ, ովքեր չեն ծառայել ՀՀ ԶՈՒ(1969-1974 թվ. բարձր ծնված)
Կալիֆորնիայի հարավում նոր անտառային հրդեհ է բռնկվել
ԵՄ չե՞նք գնում. Փաշինյանը «զադնի է դնում» կամ անառակ որդու վերադարձը Ռուսաստան
Նիկոլ Փաշինյանը չի հասկանում, որ չարենցյան սյուժեն չունի այլընտրանք
Գագիկ Ծառուկյանը, հավանաբար, կհեռացվի ՀԱՕԿ նախագահի պաշտոնից.Էդգար Ղազարյան
Իշխանական նոր արկածախնդրությունը Փաշինյանին կարող է աթոռ արժենալ
Ո՞ւմ, ինչո՞ւ և ի՞նչ հիմքով է հետախուզում Արթուր Վանեցյանը
Ժաննա Անդրեասյանը նոր Սովե՞տ է կառուցում, թե՞ գցում է «Արևմտյան Ադրբեջանի» հիմքերը
Նիկոլ Փաշինյանն ասում է մի բան, որը միֆ է
Դոնալդ Թրամփի երդմնակալության արարողությունը